Godmorgon, godnatt eller vad man nu ska säga...

Nu är jag i bilen mot flygplatsen! Fem i sju går planet som ska ta oss till Portugal och en veckas träningsläger! :) Ska bli så sjuuukt underbart! All hård träning i snö, kyla och blåst det senaste får sin belöning och jag ska njuta varje pass där nere! Väderprognosen är väl inte superlovande för en solsemester med regn och runt 18 grader, men jag ska ju faktiskt dit för träningens skull och då lär det bli rätt perfekt!!! :)

Annars då? Långfredagen spenderades med plugg och dubbelpass. Sen på kvällen åkte jag & Louise till Skövde där vi mötte upp Jennica och några kompisar till henne. Vi bowlade en timme och sen åt vi mat på O'Learys. Mycket trevlig kväll! :) Igår ägnades dagen åt mer pluggande, packande och fixande. Var även hemma hos farmor på en påskfika och sen på kvällen åt vi påskmiddag hemma, så lite påskfeelings blev det allt. Hann även trycka i mig en hel del godis så blev dagen komplett!

Nu ska jag försöka sova lite, blev ju inte jättemycket av den varan då klockan ringde 03.20 och det ju dessutom blev sommartid i natt. Tror inte jag kommer blogga något under veckan då mobilen, datorn och alla såna saker lämnas hemma. Så vi hörs när jag är hemma igen, ha det så bra tills dess! :)

(Instagrambild från i fredags)

Kommentera

Publiceras ej