Tjohej! :)
 
Nu är det redan torsdag! Veckorna går fort, men i det här fallet gör det inget för jag längtar så jag blir tokig tills på söndag! Sen när vi väl är framme i Portugal kan tiden få lugna ner sig rätt rejält... 
 
Hur som helst har det varit en toppenvecka hittills också. Efter inlägget i tisdags kväll så åt jag och Anna vegetarisk tacos, med qornfärs istället för vanlig. (Anna tar nämligen alla chanser hon får att äta vegetariskt eftersom hon ska bli vegetarian när hon flyttar hemifrån). Det var helt okej, smakade lite mindre än i vanliga fall men kan absolut tänka mig att äta det igen.
 
Min fina syster! Vad jag älskar dig!
 
Igår så hade jag seminarium hela dagen så jag lämnade Anna på centralen och hon tog ett morgontåg hem. Sen avslutade jag dagen med ett trevligt träningspass med gruppen innan jag också åkte hem. Var lite kaos på tåget för en gubbe hade blivit bestulen på sin datorväska precis, någon hade roffat åt sig den och sedan sprungit av tåget innan det lämnade perrongen. Usch för sådana människor! Blir arg så jag kokar bara jag tänker på det... Så himla onödigt!! Gäller att hålla hårt i sina värdesaker.
 
Idag har varit en väldigt skön dag. Sovmorgon följt av en lugn frukost :) Såg även världens konstigaste film med Anna, "Not another teenmovie". Haha, om ni gillar väldigt speciella filmer och vill skratta konstant i en och en halv timme kan jag rekomendera den. Sen följde en timmas cykeldistans, god lunch, slappande i soffan, en timmas löpdistans, en timmas styrka och middag på det... 3 timmars effektiv träningstid idag alltså, gött gött! Nu ska jag avsluta kvällen med fruktsallad, te och ett avsnitt House! Life is good!
 
Puss & kram!

Kommentera

Publiceras ej