God morgon!
 
Befinner mig just nu hemma i Skara! :) Åkte hem efter skolan igår (då vi hade avklarat vårat sista grupparbete i kursen!!) för att lämna lite saker. Ska dock tillbaka till Göteborg igen nu i eftermiddag för en sista vända! På fredag är det nämligen SISTA grejen i skolan (sen är det "bara" en hemtenta från sommarlov) och det betyder att fredag också är sista dagen före sommaren som jag har hyrt rummet. Ska dock fortsätta hyra det från och med september så måste inte ta hem allting.
 
När jag kom hem igår så klippte jag gräset hos mormor & morfar och tog en fika där :) Sen så avslutades dagen med en mysig filmkväll tillsammans med Anna. Vi såg på "The Host" och den var så GALET bra! Har läst boken så hade rätt höga förväntningar, och de slog in! Så: SE DEN! Finns på Swefilmer :)
 
 
 
Nu ska jag köra dagens första träningspass, en timmes rörlighet/styrka. Ikväll blir det intervaller med gruppen. Najs, najs :) Ni får ha en bra tisdag!
 
PUSS & KRAM

Kommentera

Publiceras ej