Hallojsan!
 
Jo då, jag är kvar... Lite usel uppdatering bara. Det händer ganska mycket just nu - den här veckan är fullproppad med olika saker! Men, det är roliga saker så det ska nog gå bra! :) Ska försöka slänga in lite inlägg här och berätta mer efter hand. Om inte annat för min egen skull för att kunna se tillbaka på allt!
 
Helgen var bra, den spenderades ju som sagt i Huddinge där det var Stafett SM. Dock blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig... Jag tävlade nämligen inte. Det är en lång historia och inget jag vill skriva om här, men en kort sammanfattning är att jag var reserv och inte "behövdes". Men jag gjorde det bästa av situationen: hejade på alla duktiga SAIK:are (2 guld, 2 silver och 2 brons säger väl sitt?), hade ett eget miniträningsläger med 4 bra pass, njöt av hotellfrukost, trevligt sällskap, god mat och så ca 13 timmars bussresa som ägnades åt plugg, plugg och plugg. Så, en bra tävlingshelg dock utan tävling!
 
Vi tjejer spelade in en riktigt bra musikvideo i lördags, den finns länkad på Facebook men jag testar att ladda upp den här ifall någon har missat den. Se och njut :)
 

Stafett-SM-låten 2013 from Per Skoog on Vimeo.

 

Vet inte om jag gjorde rätt med länkningen, får kolla på det senare i så fall. Nu hinner jag inte sitta här mer, kommer mer uppdatering senare :)

KRAM

Kommentera

Publiceras ej