Godkväll!
 
Ja, den här dagen började kanske inte sådär jättebra. Eller ja, egentligen gjorde den det, fast alldeles för tidigt. Grejen var den att vi skulle ha två föreläsningar idag, en 9-12 och en 13-16. Så för att hinna med att träna innan (rörlighet och styrka) gick jag upp halv sju. Efter det åt jag frukost och stressade iväg till universitetet. Där väntade vi... Och väntade... Och väntade... Föreläsaren till den första föreläsningen dök nämligen inte upp (det hade blivit något fel). Så ja, istället fick vi en halvtimmes snabb genomgång av kursansvarig och världens håltimmar...
 
Nu blev det väldigt trevligt ändå, för vi gick iväg till Nordstan och tittade lite och sen blev det en lång lunch på det :) Men ändå. Sjukt irriterande att jag inte behövt gå upp så tidigt. Den andra föreläsningen var i alla fall väldigt bra! Och sen åkte jag till Skatås och tränade ett bra tröskelpass med gruppen :) Nu ska jag snart sova, för imorgon börjar den andra VFU-kursen!! Dock är det introduktion på universitet imorgon, men efter det ska jag ut och prata lite med min LLU. Och på fredag börjar allvaret! :D Ska bli kul, och lite pirrigt!
 
PUSS & KRAM
 
P.S Ber om ursäkt för ett tråkigt bildlöst inlägg... Men har verkligen ingen bild som passar in...
 

Kommentera

Publiceras ej