Tjo!
 
Sitter i bilen (mer om det senare) och tänkte jag kunde slänga in ett inlägg :) Sedan sist har det hänt en del. I fredags började jag nämligen en ny VFU-period! Så himla härligt att vara tillbaka hos alla härliga barn!! :) Ser redan fram mot morgondagen. Dock är det rätt mycket vi ska göra när vi är ute, uppgifter åt höger och vänster, men det ska nog lösa sig med det också. Just nu är det bara så kul att vara tillbaka!
När jag slutat i fredags åkte jag direkt hem till Skara. På kvällen var jag och Anna på bio, The hunger games. Den var riktigt bra! Trots att jag läst boken satt jag på nålar och tyckte den var hur grym som helst! :D Längtar till nästa del redan! Så bra! 
 
Och på tal om bra, igår eftermiddag/kväll träffade jag Louise, äntligen var vi hemma samtidigt!!! Vi konstaterade att det var 4 månader sedan sist, fast det känns det ändå inte som eftersom vi Skypar så ofta det går. Vi hade en riktigt myskväll som bland annat innehöll "Sex and the city"-filmen. Betydligt bättre än jag hade väntat mig! Framförallt var den riktigt rolig. 
 
Så ja, där har ni väl inläggets alla filmtips antar jag ;) 
 


Kommentera

Publiceras ej