Godmorgon!
 
Det har ju ekat lite tomt här, men planen är att det ska bli ändring på det nu när det blir mer "som vanligt" igen. Förra veckan var nämligen inget vidare kul och speciellt inte kul att skriva om. I början av veckan övergick nämligen mitt "normala" halsont i att halsmandlarna svullnade upp... Gjorde fruktansvärt ont, visste knappt vad jag skulle ta mig till ett tag. Så i onsdags kväll åkte jag hem igen för att gå på ett läkarbesök i torsdags, tog halsprov och undersöktes noga men det var inga bakterier utan troligen "bara" ett halsvirus. Skönt på ett sätt, men samtigt när man har så ont att man knappt kan svälja hade det ju varit skönt att kunna få en medicin. I alla fall blir det sakta bättre och nu är det bara lite "skav" kvar.
 
Helgen blev som sagt riktigt bra ändå! :) Hade bokat tågbiljetter + vandrarhemsnatt i Stockholm fredag-lördag eftersom jag skulle springa Lidingöloppet. Hoppades in i det sista att kunna tävla men insåg att det fick läggas ner... Men eftersom biljetterna inte var ombokningsbara så åkte jag och Anna ändå upp för en mysig systerhelg och det lyckades vi verkligen med! En hel del shopping, promenerande runt i Gamla stan och god mat (+ underbar frukost på Espresso House) hann vi med. Det får bli som det blir när det inte blev som det skulle, och det blev riktigt bra! Har man världens bästa syster löser sig det mesta! TACK!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej