Halloj!

Dålig uppdatering igen, och kommer nog fortsätta vara det för just nu är jag i Spanien för ett 10 dagar långt träningsläger :D Kom i natt så än så länge har dagen varit lugn med promenad & nu väntar vi på lunch. Ikväll blir det långpass! Skriver lite mer senare (finns gratis Wifi), men ville bara kika in!

Veckan har i övrigt varit ett stort kaos med massa att göra. En del saker roligare än andra... Kort sammanfattning: Jag har flyttat alla saker i Göteborg till lägenheten, spenderat en halv dag åt att ta prover för magen som det inte ens blev några resultat av, skrivit tenta om olika religioner, varit på studiebesök i en moské (och kommit för sent dit eftersom jag inte hittade...), igår reste jag i 15 timmar för att komma hit till Spanien - och nu är jag här!! :D 





1 kommentarer

jossan

12 Apr 2014 18:18

Hola guapa! ;) alltså hur galet snygg får man vara?! :) <3 hoppas du har det toppenbra <3 kram

Kommentera

Publiceras ej