Hej hej!

Här är det tomt... Anledningen är att jag verkligen inte har tagit jullov - det har ärligt talat knappt varit en lugn stund än så länge! En kort sammanfattning av förra veckan: i fredags kväll var jag hos Jennica & Marcus på en trevlig glöggkväll, i lördags fyllde jag 21 (vilket firades med dubbelpass, lunch på stan och släktkalas - en perfekt dag) och i söndags var jag i Skövde och träffade den alltid saknade Mikaela :) 

Bilder från släktkalaset. Fick så mycket fint! 




Och denna veckan har jag mest jobbat! Jobbar på KSS och städar nu på lovet (dvs på mitt sommarjobb). Skulle bara jobba några dagar var tanken, nu är jag uppe i 11 arbetsdagar och 85 timmar totalt på schemat... Men blir gött när lönen rullar in ;) Plus att jag gillar att ha något vettigt att göra! Mysigt på sjukhuset på jul dessutom med massa granar och pynt överallt!

Har i alla fall hunnit med lite annat också; massa träning, julklappsshopping med Anna, lite mys med Jennica, Jossan & Louise och så igår var det ju JULAFTON! Var bara reserv på jobbet och jag behövde inte komma, skönt! :) Blev en jättemysig dag med dubbelpass (hehe) och så var vi hemma hos min morbror och hans fru på lunch och sen traditionsenligt gröt på kvällen hos mormor och morfar. Ännu mer fina presenter (bland annat en mjölkskummare - wii här ska höras latte)! 

Hade kunnat berätta ännu mer men eftersom klockan ringer 05.30 för jobb måste jag verkligen sova nu! Får bli lite bilder istället, de säger ju mer än tusen ord var :)












Kommentera

Publiceras ej