Hej!

Ja rubriken talar ju sitt tydliga språk: Nu är det jullov!! :) Efter en ganska stressig vecka känns det väldigt skönt att sitta på tåget hem, även ifall jag inte direkt har så lugna dagar framför mig det närmaste... Men det är i alla fall lov! Jag och Miriam firade det med att äta sushi till lunch, även om vi inte gillade varken förrätten (soppa) eller efterrätten (te) så var huvudrätten helt okej. Men några sushiätare konstaterade vi att vi aldrig kommer bli.

Hur som helst, veckan har mest bestått av föreläsningar, plugg och förberedande inför dagens seminarium där vi redovisade ett grupparbete. Och förutom det såklart ett gäng med bra träningspass :) Första intervallpasset efter "vilan" i måndags, så skönt att vara igång på riktigt igen! Även sista läxhjälpen för i år har stått på programmet och så igår så sålde jag julgranar utanför ICA (som ett funktionärsuppdrag). Stod tillsammans med Sara så det var rätt trevligt ändå, minus konstant ösregn sista 1,5 timmarna (=ingen kund). Blöt och kall åkte jag till friidrottens hus och (efter en upptinande distans) persade i frivändning! Så det var en bra dag :)

Bild på granarna (innan ösregnet) och på sushin. Det ser fint ut på tallriken i alla fall!




Kommentera

Publiceras ej