Tjao!

Oj vad jag är trött. Sitter på stationen i Falköping och samlar kraft till att orka åka vidare hemåt ;) När jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt, kanske fika på stan och sen ikväll ska jag och Anna ha myskväll. Lär bli toppen! Har sett fram mot det hela veckan :)

Och nu till varför jag är trött! Har ju inte skrivit så mycket löpning det senaste, mest för att det inte gått så bra. Eller jag har genomfört alla pass enligt plan men det har varit tungt och trögt, förmodligen har jag haft något i kroppen. Idag i alla fall så började dagen med ett hårt träningspass i FIH med Emilia... Och nu är jag tillbaka!!! :D Idag var det kul att springa igen och jag fick göra mig själv rättvisa för den form jag faktiskt är i. Vi körde en fartlek om totalt 45 (!) varv. Första intervallen var 3000 m, och vi sprang på 10.40, dvs tio sekunder snabbare än SM-loppet i lördags. Det om något säger kanske att något var fel då. Sen körde vi några tusenmetare och sen dog vi lite, haha. Måste dela med mig av Pers bild från Facebook. Så bra beskrivning av hur det kändes efteråt!



Kommentera

Publiceras ej