Tjo!

Igår var det ju midsommarafton, något som jag firade på Liseberg med världens finaste vänner :) Eller firade och firade, det var väl som vilken dag där som helst. Vi tjuvstartade i alla fall med lite mer hederligt firande med en mysig grill- och jordgubbskväll i torsdags :)

Igår blev hur som helst en riktigt toppendag! :) Vi hann åka det mesta, bland annat den nya Helix som var grymt kul! Dock var det en timmes kötid till den som inte var lika najs. Men eftersom vi inledde dagen med att köa typ sammanlagt 5 min för Balder och Kanonen var det ändå rätt okej. Och så blev det god mat, gott kaffe, lite spelande och annat najs som hör till såklart. Även lite tillhörande illamående från min sida eftersom de lurade upp mig i Spinnrock. 

Ett träningspass innan och efter besöket så sov jag gott inatt! Under kvällsrundan samlade jag även in sju sorters blommor, men vem jag drömde om kommer jag inte ihåg (sov kanske för djupt? - tänk om jag drömde om min drömprins utan att komma ihåg det?)











Kommentera

Publiceras ej