Halloj!
 
Då var det måndag igen, ny vecka och nya tag :) Jag är dock rätt så trött för tillfället, klockan ringde kvart över fem idag för att åka tillbaka till Göteborg... Som tur är kan jag sova ut imorgon istället! Så ska snart krypa ner i sängen hade jag tänkt.
 
Jag har i alla fall haft en bra helg hemma. I lördags träffades äntligen jag, Josefine och Louise! :) Äntligen var Louise hemma, om än bara över helgen. Vi gjorde tacos och sen efter det satt vi bara och pratade i flera timmar, så himla välbehövligt och mysigt. Mina älskade bästisar, har så himla tur att jag har så fina kompisar!
 
 
Igår bjöd dagen på ett långpass och sen kom Jennica till Skara :) Vi gick tipspromenaden, var riktigt knepiga frågor så lär nog inte vinna något direkt, men det var en trevlig promenad och en fin runda! Och sen tog vi en fika på Nockes. Som sagt, jag har så fina kompisar!
 
PUSS!
  

Kommentera

Publiceras ej