Hej!
 
Här var det tomt! Har hur som helst haft en skön långhelg hemma! :) Skulle egentligen åkt tillbaka idag, men ändrade mig i förmiddags och stannade kvar här en dag till (hade ändå självstudier). Man får passa på när man kan. Så har ägnat dagen åt plugg, mys med Anna, lite städning och så nu ikväll ett 20 km långpass. Najs najs! :)
 
I fredags innan jag åkte hem var jag ju först ute på VFU:n och gjorde en uppgift, sen körde jag snabbhet i FIH. Var lite kaxig innan och tyckte att det knappt var ett riktigt träningspass, totalt 16 stycken 60 m-lopp. Men skratta bäst som skratta sist... Har lidit av extrem träningsvärk hela helgen! Haha, så kan det gå...
 
I lördags var det dubbelpass och sen en myskväll hos Jossan på programmet :) Vi hade ett eget hemmaspa med fotbad och ansiktsmask, sååååå härligt!
 
Och igår var det intervaller (med västa träningsvärken... ingen höjdare) och sen en tur till Skövde som gällde. Letar löparskor för glatta livet men hittar inga i rätt storlek. Börjar bli lite panik nu inför träningslägret, får lägga på en högre växel nu i veckan och finkamma Göteborgs sportaffärer!
 
Måste bara nämna också att jag kört årets första utomhuspass i shorts. Nu är det vår!
 
 
Nu ska jag duscha, packa ihop och sova. Imorgon är det spännande saker som händer! Mer om det då!
 
PUSS & KRAM

Kommentera

Publiceras ej