Godkväll!

Känns som jag bara skriver här när jag är trött... Men just nu är jag verkligen helt slut! Sov bara 5 timmar i natt (kunde verkligen inte somna), dubbla löppass på det och ett seminarium så är man rätt tömd på den lilla energin. Har varit en bra dag i alla fall, några upp och nedgångar (är en del stress inblandad här och där för tillfället) men tror jag har löst allt nu! :)

Veckan har mest bestått av plugg och träningar den med. Började ju en nu kurs i måndags så är en del kurslitteratur att läsa in. I tisdags läste jag ganska exakt hela dagen, så fick bort en del då. Träningen har rullar på bra den med, första passet idag 05.45 satt fint till exempel! 


Men nu måste jag verkligen sova innan jag däckar här vid skrivbordet. Imorgon ska jag ut till praktiken på morgonen för att göra en intervju-uppgift! Sen är det ett välbehövligt snabbhetspass på programmet innan jag drar mig hemåt för helg! Blir fint det!

KRAM

Kommentera

Publiceras ej