Tjenare!

Är hemma på lite mellanlandning denna röda torsdag! :) Kom, efter vissa om och men, hem igår. Var nämligen lite kaos eftersom det var något elfel i Herrljunga. Kom till centralen och ALLA tåg var inställda... Kul. Men, efter lite efterforskning insåg jag att bästa lösningen var att ta mig till Trollhättan och åka därifrån. Var hemma någon timme senare än planerat, men kom hem i alla fall. Avnjöt en smoothie på McDonalds medan jag väntade också, gratis eftersom jag samlat ihop digitala frukter i Fruit match - haha! :) Rätt så god var den i alla fall, fast nog inget jag skulle betala för. Har en kupong på den gula också så får väl uttala mig efter den också!


En av anledningarna till att jag åkte hem var för att idag var det Milterrängen i Tibro! :) Hade visst förträngt lite hur jobbig banan var... 10 slitsamma kilometrar blev det. Sista två var inte mina ben glada. Men det blev en seger och ett nytt rekord på banan med 39.25! :) Så det är jag nöjd med. Dessutom vann jag en stol! De sa att den var värd 4500 kr så ja, det måste jag ju också vara nöjd med. Fick även två pokaler, men den stora var bara en vandringspokal så den fick jag inte behålla och den lilla ramlade isär innan jag ens kommit fram till bilen... Tur jag fick med mig stolen hem i alla fall!





Kommentera

Publiceras ej