Halloj!

Jag har haft en väldigt bra, intensiv och händelserik helg, hann med hur mycket som helst! :) 

I fredags efter praktiken åkte jag in till stan och fikade med Miriam, mycket trevligt och mycket dyrt (hur kan en glutenfri fralla kosta 61 kr?!?!). Träning på det och så var den dagen över. 

I lördags började dagen med ett tidigt testlopp, körde 5000 m. Gick varken bra eller dåligt utan mer ganska okej. Sen åkte jag i alla fall vidare till Lidköping där en mysig dag med Jossan var på tur :) Vi gjorde tacos och sen tog vi en sväng på stan. Kvällen spenderades hemma i soffan i Skara med mamma och pappa. 

Och så igår så började dagen med reklamutdelning innan det bar av till Skövde. Jag hämtade nämligen upp Jossan och Louise (!) för att där luncha med Jennica på hennes rast. Om jag räknat rätt var det första gången vi fyra var samlade sedan maj! Väldigt trevligt att vi lyckades få in nästan 2 timmar tillsammans! :) Sedan bar det av hem för att fika hos mormor & morfar, springa ett långpass och sedan ha en tacokväll med familjen. 

Det gäller att ta vara på helgen!



Kommentera

Publiceras ej