Hej!

Nu har snart hela veckan gått, och det väntar en till rolig helg! :) Hitills har veckan också varit bra, med VFU, läxhjälp i tisdags och så träning. Praktiken har rullat på bra, igår hade jag min examinerande lektion. Det gick bra, helt enligt plan, och jag fick bra kritik och tips för fortsättningen. Skönt att ha det avklarat i alla fall! 

Träningen har också rullat på, dock har jag lite viloperiod för tillfället. Även om det bara är 2 veckor och även om jag får träna lite lätt varannan dag så är det jättetråkigt. Tröttnade typ i tisdags... Haha! Men det är nog bra, framförallt med tanke på att jag kunnat träna på sedan september ifjol utan något annat uppehåll. Ladda batterierna lite för att fortsätta uppbyggnaden sen i vinter  

Imorgon ska vi ha adventssamling i skolan, så idag pyntade vi klassrummet med julsaker. Bland annat så gjorde eleverna en hand-gran! Efter skolan pysslade jag ihop julgranskulor med gåtor på och vips så blev det en adventskalender. Nu kan julkänslorna börja!



Kommentera

Publiceras ej