Tjoho!

Har inte skrivit här på ett tag (förutom några recept) insåg jag. I alla fall har det, som vanligt, mest varit träning på programmet. Och lite plugg emellanåt också såklart. Hade även en bra helg hemma :)

Träningen går i alla fall bra, fast jag är rätt sliten för tillfället så kan ju inte direkt säga att jag flyger fram. Men är det grundträning så är det, och jag gillar att nöta mil! Har för första gången dessutom börjat tappa tånaglar - det äkta tecknet på att man tränar riktigt hårt? Besparar er bilder på det dock. 

Det jag egentligen tänkte berätta är att idag har jag varit i Floda och vikarierat igen! Dock inte i min praktikklass denna gången utan i 3:an. Det var bara 4,5 timmar totalt och tiden gick så fort! Riktigt kul i alla fall och det bästa är att jag ska dit imorgon igen! 




1 kommentarer

jossan

30 Apr 2015 09:26

Alltså hur snygg är inte du eller?! Drop-dead-gorgeous ♡♡

Svar: Och det kommer från dig! Puss på dig <3
Malin

Kommentera

Publiceras ej