Tjo!

Dagarna sedan jag skrev sist har verkligen varit lite blandade... Lördagen var i alla fall bra och avslutades i Skövde i Jennica & Marcus nybyggda hus! Var första gången jag var där och det var så fint och fräscht! :) Tacos, melodifestivalen, kladdkaka och trevligt sällskap bjöds det på. 

Söndagen var också bra till en början, men sen på eftermiddagen började jag må dåligt och på kvällen blev jag sjuk. Magsjuk... Usch, det värsta man kan vara typ! Låg sedan totaldäckad hemma i måndags (var längesedan jag var så trött! Orkade knappt gå mellan soffan och sängen) och var även hängig och hemma i tisdags. Inga roliga dagar där inte!

Igår dock var det tillbaka till verkligheten! För då var det dags att vikariera igen! :) Var forfarande ganska trött så blev en lite kämpig dag, men jag tog igenom den. Det var superroligt och gick bra! Fick massa fina presenter också som såklart gjorde mig ännu gladare :) Blev även ett lättare kom-i-gång-pass på kvällen, så skönt att springa efter två ofrivilliga sjukvilodagar (som kändes som många fler)!

Och idag har jag varit och tagit lite blodprover, städat, tvättat och så kört ett banpass. Så nu är jag verkligen back on track bokstavligen!



Kommentera

Publiceras ej