Halloj!

Första arbetsveckan bjöd på lite av varje. Framförallt en jobbhelg - jobbade alla dagar utom i onsdag. Med andra ord är inte min arbetsvecka riktigt "slut" än, men är ledig denna onsdagen också så det ser jag fram mot :) Är lite sliten just nu, men ska som tur är bara jobba en helg till i sommar. 

Annat som hände förra veckan; bland annat latte med bästa Jossan i tisdags, dubbelpass och lunch på stan med mamma min lediga onsdag, många träningar och så en tävling. I fredags sprang jag nämligen Midnattsloppet i Kvänum. Det gick fullständigt åt skogen (bokstavlig talat haha). Var helt slut innan (starten gick 20.30 och hade ju varit uppe sen fem) och hade huvudvärk. Det resulterade i att benen var helt slut efter 2 km, förstår inte hur jag tog mig i mål. I efterhand var det väl dumt att jag ens startade (eller att jag inte bröt), men det är lätt att vara efterklok. Jag sov gott den natten i alla fall (fram tills jag skulle upp och jobba igen då). 









1 kommentarer

Antonk

30 Jun 2015 19:18

Väldigt starkt att du deltog och gjorde ditt bästa på loppet :) . Riktigt härligt lopp /Anton

Svar: Starkt eller dumt, vet inte vilket haha, men tack i alla fall ;) Det är väl en av löpares främsta (och sämsta...) egenskaper att man är fruktansvärt envis. Och visst är det, ett av mina favoritlopp helt klart :)
Malin

Kommentera

Publiceras ej