Hej! 

Såhär en dag innan helg kan jag ju passa på att uppdatera lite om förra helgen ;) Den var nämligen riktigt bra. Inledde med en härlig myskväll med Jossan i fredags. Sen i lördags var det en väldigt fin konfirmation i kyrkan för Hedda, med efterföljande kalasande. Väldigt trevligt och som vanligt känner jag att jag borde gå till kyrkan oftare. 




I söndags så åkte jag tillbaka till Göteborg tidigt på morgonen för att vara funktionär på Lilla/Mellan Göteborgsvarvet. Jag och Lisa gick runt i solen och plockade skräp, inget jobb att klaga på direkt. Som den snåla student jag är passade jag dessutom på att plocka åt mig en hel del gratisprodukter (haha) så fick även lön för mödan så att säga! Lyckades till slut även få en jacka som passade hyfsat (första jag fick var XL... Den hade jag kunnat tälta i framöver!)





Kommentera

Publiceras ej