Hejsan! 

Då var det söndagskväll igen och här vankas det snart tacos och systermys som avslutning på veckan :) Har varit väldigt fina dagar det senaste med mycket roligt på programmet. I torsdags kväll till exempel var vi ett gäng från klassen och såg på finalen av "Hela Sverige bakar", väldigt mysigt och gott eftersom vi fikade samtidigt ;) Blev en väldigt sen kväll, var inte hemma förrän vid ett, så var kanske inte så pigg dagen efter men det var det väl värt. Guldkant på tillvaron. 





Sedan fredag-lördag var jag och hjälptr till som ledare på Bannister Running Camp, ett läger som min tränare arrangerar :) Väldigt roligt att hjälpa till och dessutom fick jag vara med och springa lite. Så nu är min lilla viloperiod slut och från och med imorgon är det back in business! Ska bli skönt! (Även om det inte var så farligt med vila som jag trodde innan eftersom jag har fått hålla igång med lite annan träning). 

Ha en fin söndagskväll! 

Kommentera

Publiceras ej