Godkväll!

Ligger i sängen och ska sova, men tänkte slänga in några rader här först. Min helg blev nämligen väldigt bra, när jag väl kom fram till Stockholm alltså... Bodde första natten på Bosön med trevligt sällskap, god middag & hotellfrukost, sprang ju sedan Lidingöloppet och mötte efter det upp Mikaela för att spendera resten av helgen med henne! :) I lördags så tittade vi på fotboll, gick en låååång promenad och åt tacos. Sedan i söndags tränade vi (jag sprang jag ett fint långpass runt Djurgården) innan vi duschade och åkte in till stan för att äta en supergod brunch. Så himla mysigt och lyckat alltihopa :)

Allt var helt enkelt toppen förutom en detalj - loppet. Nämligen så blev jag fyra. Igen. För tredje gången. Jag hade verkligen, verkligen, verkligen velat ta den där medaljen. Att jag sprang bra i övrigt (ingen fullträff men ändå en okej känsla från start till mål), persade på banan med en halvminut och i alla fall var med i matchen spelar liksom ingen roll. Hade förmodligen varit mer nöjd med min prestation om jag blivit femma. Men men. Får bryta ihop och komma igen, och det är ju i alla fall lite enklare när man inte sprungit dåligt.

Nu blir det mini-bildbomb från min vistelse hos Mikaela! :)








Kommentera

Publiceras ej