Hejsan!
 
Sitter just nu på ett väldigt försenat tåg mot Stockholm... Blev en timme sent från Göteborg och sedan fick tåget åka en annan väg än det skulle, så är framme ca 17.35 istället för 15.31. Skönt ändå att jag inte är ett dugg stressad över det eftersom jag avklarade dagens träningspass som en morgonjogg innan skolan (just för att slippa eventuell stress - börjar bli rutinerad). Sedan fick jag också en gratis kaffe i bistron på grund av förseningen och kommer kunna få halva biljettpriset tillbaka så ja... Har man tid med tågförseningar är de inte bara negativa ;)
 
Efter en helt okej vecka har jag nu i alla fall en väldigt spännande och rolig helg framför mig! Först är det full fokus mot imorgon bitti då det är dags för Lidingöloppet! En av årets löparhöjdpunkter helt klart, dock sista gången någonsin som jag kommer springa i ungdomsklassen. Känns både vemodigt och bra, ska bli kul att springa någon av de andra banorna också. Ser till exempel fram mot tremilen om ett par år. Nu ska jag bara avsluta det här "kapitlet" så bra som möjligt imorgon, 9.05 går starten för K22 10 km! :) Tur att jag är van vid morgonpass. Formen känns riktigt bra så får jag bara allt att stämma så kommer det gå undan!
 
Laddar upp med lite fina bilder från SLA-loppet som mästerfotografen Anton tog längs banan :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej