Hej! 

I torsdags efter jobbet tog jag tåget till Stockholm och sedan vidare till Sollentuna. Här är det nämligen SM i helgen! :) Vi är en ganska stor trupp från SAIK, se bild nedan. Plus några till från gruppen. Idag ska jag ägna eftermiddagen åt att heja fram alla till fina lopp :) 

...Igårkväll däremot var det jag som sprang. Jag sprang 10 000 m, och jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Det var ett drömlopp från start till mål. Perfekta ryggar, perfekta ben och perfekt psyke. Det hela slutade med en fjärdeplats och mer än 1,5 minuts pers! Jag blev alltså 4:a på 35.11 (!!!). Har fortfarande inte smält det än. Dessutom hade jag häng på medaljerna, det var till slut 17 sekunder till guldet och 8 sekunder till bronset. Helt galet. Idag ska jag mest gå omkring och vara stolt :)



Kommentera

Publiceras ej