Hej!

Det är långfredag och jag är äntligen ledig och hemma i Skara för en långhelg! :) Känns väldigt skönt, det var faktiskt ett tag sedan jag var hemma nu. Och ser fram mot att få fira lite påsk med släkten. 

Igår var sista dagen på praktiken, lite blandade känslor men mest känns det skönt för det betyder ju en till kurs närmare examen! Bara en kvar! Har i alla fall haft en riktigt bra sista vecka med bland annat ett spännande studiebesök i kyrkan i onsdags. En massa träning på det (igår körde jag bland annat ett grymt tröskelpass; 13 km i snitt 3.59) och där har ni min vecka. 

Idag körde jag ett morgonpass innan jag åkte jag hemåt. Blev en mellanlandning i Skövde för en trevlig lunch/fika på Rådhuset med Jennica, Jossan och Mattias :) Se bild nedan, mmmm! Nu har jag varit hemma en liten stund, ska byta om för dagens andra pass och ikväll blir det tacokväll med Anna. Vore dumt att klaga på tillvaron just nu. 

Glad påsk!



Kommentera

Publiceras ej