Halloj!
 
Som förra inlägget antydde har jag nu börjat med mina utvecklingsamtal. Det är kul och trevligt men mycket som ska fixas (börjar dock få in rutinen lite nu). Det i kombination att jag just nu har den värsta perioden träningsmässigt på året = viloperioden har lett till att jag jobbat väldigt mycket denna veckan. Tänker att det är lika bra att passa på så att det blir lugnare sen när grundträningen drar igång! Just nu sitter jag på bussen från jobbet och är totalmos i hjärnan - hem och sova med andra ord. 
 
I alla fall tänkte jag skriva några rader om helgens Terräng SM. Jag ville såklart avsluta 2016 så bra som möjligt (och helst i stil med Göteborgsvarvet och SM - det vill säga med en skräll), därför hade jag höga förväntningar på mig själv. Terräng är ju dock inte min starkaste sida och i synnerhet inte när det är på gräs. Jag satsade hårt men det höll tyvärr inte hela vägen... Men en tionde plats i mitt första Terräng SM på seniornivå kan jag ändå inte vara missnöjd med, så det är jag inte. Sen att jag dessutom fick avsluta säsongen med ett SM-GULD i lag med Sara och Elin gjorde ju att det blev ett minst sagt värdigt avslut.
 
Sa jag SM-guld?
 
http://www.skaraborgslanstidning.se/article/malin-sprang-hem-sm-guldet/
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej