Godmorgon!
 
Insåg att jag inte skrivit här på evigheter. En kort sammanfattning är att det har gått lite upp och ner, ner och upp det senaste. Det bästa har självklart varit flytten. Är så glad över min nya lägenhet och det känns verkligen som ett lyft i tillvaron. Nu väntar jag bara på att Anton även ska flytta in så småningom så det blir komplett, men det får ta den tid det tar innan allt är klart med jobb och liknande. Den som väntar på något gott... Vi har haft många fina fixarhelger här i april och maj i alla fall, även mamma och pappa har varit här en del. I helgen som var fixade vi till uteplatsen, älskar den, morgonsol dessutom. 
 
Något annat väldigt kul är att jag har varit på två stycken middagar det senaste. Först en ute i Kviberg för alla SM-vinnare i Göteborgs stad, vi blev uppvaktade med god mat och en liten statyett. Och så förra veckan var jag inbjuden till Göteborgsvarvets invigningsmiddag. Hela stället vimlade av kändisar så det var riktigt häftigt. God mat även där och en riktigt rolig kväll. 
 
Till det lite sämre då. Jag har varit sjuk. Väldigt sjuk, åkte på influensa och bihåleinflammation... Därför blev det inget Göteborgsvarv i år. Så himla tråkigt men det är ju så livet är. Var sängliggande hela Kristi himmelfärdshelgen och sedan sjuk ungefär en vecka till. Nu har jag dock varit frisk ett par dagar och även kommit igång med träningen igen efter 9 raka vilodagar. Ikväll väntar en lättare tröskel och förhoppningsvis blir det snart tävlingsdags ändå. Men det får ta den tid det tar, nästa stora mål är SM i Augusti så det känns ändå okej.
 
 

Kommentera

Publiceras ej