Tjenare!

Har haft en toppen lördag med full rulle hela dagen så nu är jag helt slut. Ska äta lite kvällsmat och sedan ramlar jag nog ner i sängen och somnar bums. Men det är väl så det ska vara? :)

Började dagen med ett långpass. 20 hala kilometer senare så ställde jag mig direkt vid spisen och lagade lunch till mig och Anna. Hann liksom inte ens fundera över om jag blev trött. Ett riktigt hett mattips kan jag dela med mig av, nämligen om ni har över tacofärs och grönsaker från dagen innan så kan ni blanda det med makaroner. Riktigt mumsigt blev det även om Anna fegade ur och åt falurkorv istället... ;) Efter maten hjälpte jag henne att dela ut reklamen, sedan mellanlandade jag hemma med lite mellanmål och sedan bar det av till badhuset.

Ser det inte gott ut? :)


Istrum hade nämligen sitt årliga badkalas ikväll. Det var så att det var badkalas för typ sex år sedan när klubben fyllde 70 år och sedan har den traditionen fortsatt. (Tur för mig för när det var första gången låg jag inne på KSS.) Riktigt kul var det ikväll som vanligt :) Har plaskat runt, suttit i bastun, bubbelpoolen och käkat hamburgare med trevligt sällskap hela kvällen helt enkelt. Dock missade vi ju Melodifestivalen (!!!!) men får kolla reprisen imorgon. Hehe vilket I-landsproblem!

Ha en fortsatt bra lördagskväll! :)

1 kommentarer

Johanna

27 Feb 2011 17:39

förlåt men du missade ingenting från Melodifestivalen.

plus JAG HAR LOV NU!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej