Tjo!
 
Nu är jag inne på sista sommarjobbsveckan, det har rullat på väldigt bra denna sommaren måste jag säga. Nu är jag ju rätt rutinerad på detta och behöver knappt tänka när jag traskar runt med min städvagn. Och tur är kanske det för man blir lite halvsliten av att gå upp 04.55, men snart slipper jag det. 
 
Annars så klämmer jag in så mycket jag kan mellan jobbpassen. Det inkluderar naturligtvis mest träning, men även massor av häng med Anna, kompisar och Anton. I helgen som var så var jag och Anton på roadtrip till Göteborg. Eller om jag ska vara ärlig var vi väl inte jättemycket i just Göteborg, på lördagen var vi i Varberg där jag tävlade (mer om det i ett senare inlägg) och på söndagen var vi i Alingsås där vi sprang århundradets hemskaste långpass (ni vet när man upptäcker att det inte är ett löparspår utan ren trail?) och åt god mat. En bättre helg som jag kommer leva på ett bra tag.
 
När jag var i Stockholm och brunchade med Mikaela:
 
 
Och några dagar senare gjorde jag detsamma fast i Skara med Jossan:
 
 
En dag förra veckan när jag spöade Anton i minigolf vid Simsjön:
 
 
Och så lite från helgen:
 
 
 
 
Lite kort om loppet kommer inom kort!

Kommentera

Publiceras ej