jaha då blir det lite blogg igen då :]

idag har jag fått träna igen, huvudet & halsen är nämligen bra nu (:
(elr ja.. det kunde kanske vart bättre men vi körde ju bara styrka & hopp idag.)

denna veckan har varit rätt soft (kan bero på att jag inte kunnat träna)
och det har blivit rätt mkt plugg *duktig* ;)

i helgen händer det inget särskilt heller så ja, det verkar bli en skön vecka ;D
fast imorgon blir det elevråd & sen lunchmusik i kyrkan.
sen blir det let's dance och pizza med jossan & louise <3
det är ju fiiiinal, och min från-första-programmet-favorit-laila är kvar :D HEJA!

men nu ska jag skriva klart min uppsats och sen se lite på tv innan det blir bums i säng för mej så att jag orkar med morgondagen :)

tänkte avsluta med att bjuda på en söt bild från 2007 ;)

3 kommentarer

Emma Christina

01 Apr 2009 17:47

tack sötan! =)

gud vilken söt bild! <33

tjofsan :)

01 Apr 2009 20:08

sööt bild ;)

anar att du vunnit nåt mer lopp elr..?

puuuuuss

Johanna Busk

02 Apr 2009 16:55

Så gullig bild <333

Kommentera

Publiceras ej