Hej hej!

Det blir ett kort inlägg idag, egentligen borde jag inte skriva alls för jag har massa läxor att göra... -.- Men men!
Finnkampen var helt underbar, en av de bästa helgerna i mitt liv helt klart! Och Sverige utklassade finnarna i både dam, herr, pojk och flick kampen. Moahaha :D

Tyvärr pajade min mobil i lördags så det lär inte bli några bilder förrän jag har köpt en ny. Men jag har redan en på gång som jag verkligen vill köpa så det går nog fort :) Så länge har jag min gamla mobil, den är grymt irriterande att ha eftersom flera knappar saknas och den där peksaken i mitten inte vill som jag vill. Men den duger väl så länge!

I helgen är det Skövde staslopp som gäller, det blir skoj det :)

Sköt om er! /Malin

1 kommentarer

agnes sjöström;)

12 Sep 2009 17:00

superfin blogg malin!<3<3

Kommentera

Publiceras ej