Godkväll! :)

Idag har jag haft en riktigt slapp och skön dag här i stugan. Anledningen är väl mest vädret, det har regnat i stort sett hela dagen och blåst helt sjukt mycket. Här på kusten blåser det ju nästan jämt och då när det väl blir oväder är det riktigt mycket alltså! Trädgårdsmöblerna har blåst omkring lite hur som helst typ :P

Hur som helst har jag haft det bara bra :) Hela förmiddagen låg jag i soffan och löste sudoku och såg på EM. Det går ju inte jättebra för Sverige dirket men hoppas på Isabellah Andersson på marathon imorgon springer bra och så Emma Green i höjden :) Sen har jag tränat styrka, ätit glass och lite så. Najs! :)

Igår var vi på muséet inne i Varberg och var på massa utställningar. Såg bockstensmannen och en om Titanic och allt vad det var. Intressant :) Sen började jag med att lära mig dricka kaffe, det går sådär än så länge men innan sommaren är slut ska jag nog kunna få i mig en kopp utan att grimasera iaf :P

Har inte så många kul bilder men laddar upp en på min idol, alla kategorier, just nu! Skulle ju vara värt att vinna EM bara för att få en kram av honom! Jag bara ääääälskar den :)



Ha en fortsatt bra fredagskväll!
Potatismalin

6 kommentarer

malin AAAAAAA :D (LIS vettu?)

31 Jul 2010 14:02

kaffe? :O

uhh, varför?

Malin

31 Jul 2010 21:48

kaffe är bläcsh, bläsch :O

men jag läste i min löpartidning att det höjer prestationsnivån om man dricker 2 koppar om dagen, därför vettu ;D men jag vet inte om det är värt det...

emiiiiiiiiiilllllllllllllliiiiiiiiiia ;)

01 Aug 2010 16:59

åhhhhhhhhhhhhhhhh jag vill oxå ha en barni!!1

varje gång dom får en sån på tv;n säger jag åh jag vill oxå ha en sån :) hhahahahaha! :P <3

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalin

01 Aug 2010 22:26

vi måste skaffa oss såna då! :D

vi gör ett planerat rån och snor en sån där stor!! <3

malin

02 Aug 2010 12:56

åh, två koppar om dagen?

det kan inte vara värt det? :S haha, det smakar BAJS!

PUSS!

Potatisen Malin

02 Aug 2010 14:54

haha nej jag tror faktiskt jag börjar backa ur nu :P men jag gjorde ett försök iaf!

PUSSSSSSSISAR

Kommentera

Publiceras ej