Tjaaaaa!

Vet att uppdateringen är lite tunn just nu. Men men, jag har haft lite annat för mig :) Igår åkte nämligen jag och Louise till Göteborg och bodde på hotell! Vi var i lite affärer och sen var vi på bio - In Time, den var bra fast lite seg. Men väldigt värd att se :) Sen avslutade vi kvällen med kinabuffé och chillande på hotellrummet.



Idag började vi dagen med en rejäl hotellfrukost (!!!) innan vi tog bussen till Heden där jag sprang Sylvesterloppet. Det gick bra, jag persade på banan och kom sjua i damklassen på 39:09 (10 km). Helt klart en bra avslutning på tävlingsåret :)

Efter en korv med mos på centralen åkte vi hemåt och nu har jag precis packat upp väskorna och håller på att göra mig iordning för kvällen. Det nya året ska ju firas in!!!! :D Ska fira med Louise och några av hennes kompisar. Köpt massor av godis och mat, kommer bli grymt!

Foton och så vidare laddar jag upp när jag hinner, förmodligen imorgon :D
Nu måste jag dra mig!

GOTT NYTT ÅR!
Kramisar :)

1 kommentarer

victoria

01 Jan 2012 11:52

Grattis till en grym tid på loppet! :) Hoppas du hade en superbra nyårsafton!!!



kramar

Kommentera

Publiceras ej