Tjenix!
 
Här var det lite tomt. Men har varken kunnat, orkat eller haft något direkt att skriva om. Både igår och idag har jag nämligen jobbat, och en träning på det så är man rätt trött sen. Ska jobba imorgon också och sen blir det några dagar ledigt innan nästa gång! :) Det är dock rätt lugnt på sjukhuset nu, märks att det är mellandagar. Skönt!
 
Annars då? Träningen rullar på, passade på att köra dubbelpass i torsdags när jag var ledig, och igår körde jag ett tröskelpass i ovädret... Regn och halv storm, hade lika gärna kunnat duscha med kläderna på, hade knappast blivit blötare av det i alla fall...
 
(Så här såg jag förresten ut efter passet i onsdags... Finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder, eller?)
 
 
 
Nu ska jag äta och se på TV, imorgon har jag sovmorgon och börjar inte förrän 07.30! Fattar ni, jag kan sova till halv sju!! Det är en av de absolut bästa grejerna med detta jobbet, när man måste gå upp 05.00 så lär man sig att uppskatta att få sova!
 
KRAM
 
 

Kommentera

Publiceras ej