Halloj!
 
Hoppas allt är bra med er som läser :) Med mig är det kanon, dock är jag rätt så trött så ska snart sova. Kombinationen mindre sömn än vanligt + VFU + massa träning är kanske inte den bästa (i alla fall inte ur pigghetssyn). Men det är det såå värt! Det är så roligt på praktiken, tiden verkligen springer iväg och jag lär mig hur mycket som helst! Visst är det jobbigt också, men det glömmer man liksom bort och inser inte förrän efteråt :)
 
Glömde ju berätta vad som hände i söndags. Då tog nämligen jag, mamma och pappa en dagstur till Ullared! :) När vi kom fram så stack jag ut på ett långpass, 90 minuter i Ullareds djupa skogar satt fint det ;) Alltid roligt att springa någonstans man inte varit förut om inte annat. Sen mötte jag upp mamma och pappa inne på Ge-Kås. Så ägnades resten av dagen åt shopping och lunch innan vi begav oss hemåt igen. En väldigt trevlig dag blev det! Köpte inte så mycket men hittade lite småsaker i alla fall, bland annat en ny resväska så nu slipper jag min gamla trasiga! :)
 
 
 
Det var allt för mig just nu, dags att diska och sova! Imorgon ska jag upp extra tidigt (läs: jättetidigt) för att köra ett morgonpass. Har i alla fall kommit på den briljanta idén att äta frukost på pendeltåget för att tjäna in några minuter. Men ändå blir det en tidig morgon, så bäst att ladda med sömn!
 
KRAM
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej