Hej!

En lite annorlunda nyårsafton hittills i år, första gången jag ägnat den åt att städa akuten och byta tvättsäckar... Nu har jag i alla fall slutat och ska hem för att träna och sen ikväll fira lite med Jossan & Jennica! :) Dock så är det jobb som gäller imorgon igen 07.30... Lär ju vara lagom pigg, men cash is king!


Har ju inte skrivit på ett tag, men jag har mest jobbat. Förutom det är det mest träning som stått på programmet. Och så lite julfirande hos farmor och sånt najs :)

I helgen däremot var det träffa-gamla-kompisar helgen! Först i lördags var jag i Skövde och åt lunch med Åsa, hade inte träffat henne sedan förra sommaren så det var verkligen på tiden! :) Var riktigt trevligt! Och så i söndags var det lunch med Linnea som gällde. Var nog närmare ett år sedan vi sågs också, så det var också väldigt mycket på tiden. Tog ett bildbevis på att det verkligen hände ;)



Nu ska jag försöka att inte somna, hem och dricka latte (fick ju en mjölkskummare i julklapp som är flitigt använd) och sen ut på en distans. Träningen rullar på riktigt bra för tillfället, så skönt! :) Missat Sylvesterlopp idag till trots...

Gott nytt år!!!!

Kommentera

Publiceras ej