Tjo!

Oj, vilken intensiv dag! Är tillbaka i Göteborg och har varit funktionär på Sävedalsspelen hela dagen :) Stod vid höjden och förde protokoll. Krävde en hel del koncentration att hålla koll på bland annat 27 tjejer i F11... Men det gick bra. Efteråt hejade jag på lite 800 m-löpare innan jag begav mig mot lägenheten. Nu ska jag vila lite innan det är dags för att träna och sen kommer jag sova som en stock!

Imorgon ska jag tillbaka till arenan igen! Först för några timmars funktionärande till innan mamma avlöser mig för sen är det min tur att tävla! :) Ska springa 3000 m, är taggad redan nu, håll en tumme eller två!

Selfie på toan under dagens enda rast! ;)



 

1 kommentarer

Johanna Busk

31 May 2014 19:18

But first, let me take a selfie

Svar: Selfie på toan, standard!
KUL ATT DU BÖRJAT BLOGGA :D :D :D
Malin

Kommentera

Publiceras ej