Godmorgon!
 
Ni som följer mig på sociala medier vet redan att fredagens lopp blev fantastiskt. Ni andra ska få veta det nu. Jag tog nämligen BRONS! Yes! Siktet var helt och hållet inställt på medalj och jag lyckades. Så nöjd och så glad. Egentligen minns jag inte så mycket från loppet, jag var så fokuserad på att ligga topp tre och bita i. Eftersom det blåste rätt mycket var det ett ganska ryckigt lopp och ingen som direkt ville dra. Det resulterade i att tiden blev lite sämre än jag hoppats, 35.26, men vad spelar det för roll när man får med sig en medalj hem? Ingen alls!
 
Fler bilder kommer. Men just nu räcker denna rätt bra!
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

27 Aug 2017 21:56

Hej! Och grattis till dina framgångar. Jag undrar om du skulle kunna göra en matdagbok, alltså visa vad och hur mycket du äter under en dag. Dessutom hur du tänker kring mat och träning? Vad äter du innan och efter träning? Sedan skulle det vara så intressant och se hur en dag i ditt liv ser ut? Hur mycket träning och arbete har du? Och hur lägger man upp maten?

Skulle vara så tacksam för ett svar!

Svar: Hej! Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :) Absolut kan jag göra ett inlägg om detta ifall det är något som vore intressant, jag ska försöka fixa detta inom de kommande veckorna när det lugnat ner sig lite kring jobbet. Det här med mat är dock väldigt individuellt och jag tror inte man ska krångla till det för mycket. Men visst kan jag delge hur jag tänker! Tack för tipset!
Malin

Kommentera

Publiceras ej