Hej!
 
Just nu är jag på väg hem efter en kort men väldigt bra semesterhelg i Karlstad. Åkte igår förmiddags och kommer hem nu ca 1,5 dygn senare. Och vilken toppenhelg det blev! I Karlstad mötte jag nämligen upp en av mina allra bästa vänner Johanna. Anledningen till att vi möttes just där var att vi igårkväll gick på Håkan Hellströms konsert i Mariebergsparken. Jag har aldrig varit på en riktig konsert förut men det var verkligen helt fantastiskt! Även om jag inte är något superfan av hans musik så är han verkligen en galet bra liveartist! Wow! 3 timmar bara flög fram. Så glad att vi bestämde oss att åka. Nu har jag fått mersmak på konserter!
 
Förutom konserten hann vi ju även med lite annat såklart. Mest ägnade vi oss åt att prata ikapp senaste dryga året men vi hann även med att gå in i typ alla affärer som fanns inne i stan, äta god mat, hänga på hotellrummet, leta lite Pokémons och äta supergod hotellfrukost! Det enda vi inte kunde göra som planerat var att bada eftersom vädret inte riktigt var med oss, men det gjorde inte så mycket. 
 
Tack Karlstad! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej