Godmorgon!
 
Dålig uppdatering här, ska inte lova att bättra mig för det är inte säkert det håller... Hur som helst, eftersom jag nu har semester har jag börjat sommarjobba! Haha! Är man dålig på att vara ledig så är man. Men 4,5 veckor på städet är ändå rätt trevligt. Dessutom har jag ett annat slags schema i år med en del kvällar och helger vilket gör veckorna lite mer flexibla. Har hittills haft introduktion 3 dagar och jobbat 2, idag blir det en till arbetsdag och sedan gör jag mina första två kvällar i helgen. 
 
Förutom det har jag såklart gjort en del annat kul. Ett par dagar efter att jag skrev sist var det ju SM-milen. Det var tyvärr inte så kul... Är inte alls nöjd med varken prestation eller känsla, så det loppet är glömt nu. Roligare saker jag gjort är dock skolavslutningen, en AW på Hard rock café, häng med Jossan & Louise, ett par minigolfrundor, en helg Mariestad hos Anton, midsommarfirande med mera. Förra onsdagen var jag dessutom tillbaka på tävlingsbanan igen och sprang 5000 m på En midsommarnattsdröm i Lerum. Fick springa loppet helt ensam från start men fick med mig en bra känsla, prispengar och en helt okej tid med 17.15. Det var jag ganska nöjd med. Framförallt eftersom jag vrickade foten helgen innan och fick ställa in (eller snarare flytta) två pass. Nu är jag i alla fall back on track på alla sätt och redo för dubbla tävlingar torsdag och fredag. Men mer om det senare!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej