Hejsan!
 
Det var rätt längesedan jag skrev här nu. Sedan sist har det hänt mycket, samtidigt som det mesta varit vardagslunk. Det mesta handlar som vanligt om jobb och träning, just nu har jag dock varit sjuk ett par dagar (blä) vilket gör att det sistnämnda har uteblivit. Det är faktiskt mina första sjukdagar för 2017 så är väl egentligen inte mycket att säga om men samtidigt så himla tråkigt. Tappade dessutom rösten igår så idag har jag fått improvisera en hel del på jobbet. Känner mig i alla fall på bättringsvägen nu!
 
Lite kort av det som hänt det senaste är att jag har varit på After Work på Pinchos, ett års kalas hos Jasmine, hängt på Radisons spa-avdelnig (läs: suttit ett par timmar i deras bubbelpool) och jobbat som ledare på årets upplaga av Bannister Running Camp. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej