Godkväll!
 
Det knallar och går, nu är jag på allvar tillbaka i rutinerna igen. Jobb kombineras med träning och det börjar även äntligen snart vankas (terräng)tävlingar på helgerna. Precis som det ska vara på hösten!
 
De senaste helgerna har ju dock varit tävlingsfria och vad passar då bättre än att lyxa till det med lite andra trevligheter. Förra helgen spenderades på hemmaplan och den bjöd på god middag och bio i Mariestad - vi såg filmen Borg som var så, så, så bra. Se den! Dock förstördes kvällen av att jag kom hem till en krossad fönsterruta och en hemsk stund av panik, men det visste jag ju som tur var inte om då. (Och allt gick bra och är ordnat nu).
 
Även denna helgen levererade då jag hade finbesök här i Götet av först Anton fredag-söndag och sen även Anna lördag-söndag. Tänk att få ha två favoriter i min lilla etta. Lite väl mycket fantastiska personer på samma yta, bokstavligen! Anledningen till all denna höga besökaktivitet var att vi i lördags kväll var på konsert på Liseberg och såg bandet Ghost. Både Anna och Anton har det som ett favoritband, själv var jag mest med som gemensam nämnare. Men det var en riktigt cool konsert så det ångrar jag inte! Wow, vilken kväll! Dock förstördes även den dagen av lite oroligheter innan, på något sätt lyckades vi hamna mitt i smeten när demonstranterna höll på med sin stenkastning och allt var det var. Usch. Men även där gick allt bra och vi kom in på Liseberg till slut, via bakvägen.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej