Hej!

Nu blir det ett inlägg igen :)
Jag måste nämligen berätta en super-rolig sak!
Jag ska springa 3000m i Ungdoms Finnkampen!!! :D
Det är lite svårt att tro att det är sant, det måste jag erkänna, men det är faktiskt sant!
Anledningen är att det var USM i Växjö i helgen och det gick så bra att jag kom 2:a på 3000m, 3:a på 1500m och 4:a på 1500m hinder - och blev uttagen :D Jippey! Ville bara skriva av mig lite om det.

Men nu får det vara slutbabblat om det, jag har börjat gymnasiet igår också. Idrottsprogrammet på Västerhöjd. Än så länge har jag inte kommit in i det riktigt men jag tror att det kommer att bli riktigt bra :D


Annars har jag inte så mycket att skriva, mer än att ni gärna får kommentera :)
Kram Malin

4 kommentarer

jossan

25 Aug 2009 15:51

hejsan

det är verkligen kul att du ska springa i ungdomsfinnkampen!! massor med grattis, kram på dig!!!

Elin Axelsson

26 Aug 2009 22:39

Malin! du är otroligt bra , jag ska nog se till att jag hejar på dig på söndagen :):):) GRATTIS OCH KRAAM <3

johannabusk

28 Sep 2009 11:26

det av jag som sa det till dig faktist :P

Anonym

28 Sep 2009 11:29

det av jag som sa det till dig faktist :P

Kommentera

Publiceras ej