Godkväll :)

Nu var det ett tag sen jag skrev & det har hänt lite av varje,
Denna helgen är det Länsblåset (en orkesterhelg typ) och idag har vi spelat i nästan sex timmar, ;)
Imorgon ska vi spela i sex till & sen är det konsert. Skoj skoj (:

Jag och Linnea höll på att bli anfallna av dessa änder när jag tänkte vara trevlig och mata dem med min smörgås:



Nu ska jag se på Robinsson snart & se om det är ngt att ha :) Det är det säkert för jag såg på det när jag var liten och då var det iaf jättebra minns jag ;)

Ha det bra, kommentera gärna & ha en bra fortsatt dag! :D

4 kommentarer

Johanna Busk

21 Mar 2009 22:04

om du vill så kan jag fixa din överbild om du vill :). det e bara att du säger till

Elise :)

22 Mar 2009 22:33

Robinsson är sämre när dem har bytt programledare ju :S

tjofsan

23 Mar 2009 14:13

tjena sötis<3

vitsig rubrik :)

hoppas vi ses imorrn!!

Linnea den allsmäktige

03 Apr 2009 19:05

hahahahah! :D

Kommentera

Publiceras ej