Hejsan!

Hoppas ni hade en bra midsommarafton igår, det hade jag :)
Min dag och natt spenderades med familjen och Paula, Ulf och Hedda i deras stuga. Vi badade i poolen (jag tog tre dopp sammanlagt!), åt god mat och hade mysigt :) Sen på kvällen var vi ute och plockade sju sortes blommor och lade under huvudkudden, det roligaste var att eftersom man inte får prata med varandra tog Hedda med sig värsta teckensspråkslappen och komunicerade med xD Sen drömde jag att jag gifte mig med kronprinsessan Victoria... Hmmm...?

Här kommer lite foton:

Poolen igår, bildbevis på att jag badade ;) (jag är längst till höger) Det var typ 25 grader i vattnet :D


Dags för midsommarmat :D


Hedda läser på sin teckenspråkslapp under blomplockningen ^^


Mina 7 blommor


Japp, det var väl allt för nu.
Nu ska jag strax ut på ett riktigt jobbigt träningspass, ska springa tre varv på 2,4:an i ett högt, jämnt tempo. Orkar inte förklara men det är iaf riktigt jobbigt!!! Men kul :)

Ha det bra! (Och kommentera gärna)
Potatismalin

3 kommentarer

emilia

26 Jun 2010 21:14

jag tkr du mest ligger 0o steker på en madrass på vattnet xD <3<3

emilia

26 Jun 2010 23:19

malins sju ''blommor'' malin ogräs!



hahaha nej, ja skojja bara , nu är jag taskig <3 :P

Malin

28 Jun 2010 21:06

haha klart jag gör, steka är ju livet :D



och ogräs är väl också blommor, eller? o.O' <3

Kommentera

Publiceras ej