Tja!

Idag har det varit en lång, men kul dag :)
Jag har varit och kollat på klassfotbollen nästan hela dagen. Mellan tio och fem ungefär med en liten hemmapause i mitten (då vi åkte till Coop). Annas klass var superduktiga!! Tyvärr hade de lite otur i sista matchen och åkte ut i semifinalen, men delad trea är ju också jättebra :)

Nu har jag precis varit på födelsedagskalas hos Ulf också, åt supersmarrig tårta, spelade Wii med Hedda och sen så hoppade vi lite studsmatta. Jag lyckades göra en volt och ställa mig upp efter, *skryyyyt* haha :'D

Och imorgon är det ju då mors dag! :) Lyckades efter mycket slit hitta present till mamma, hon får en tidning och en chokladkaka (hoppas hon inte läser detta innan nu... haha!). Riktigt fin choklad också, sån där bröllopschoklad för Viktoria och Daniel, får väl smaka lite och se om det är något speciellt med den ;)

Nu blir det lite bilder från prisutdelningen av klassfotbollen, (observera att de inte är blöta på grund av regn eller svett utan vattenkrig... :P)

medaljutdelning :)


lagbild :)


en lagbild til ;)


Som sagt, superbra gjort! Piggelinerna, Gällkvist 6 gul - wiho :)
Nu ska jag väl se på tv lite och sen lägga mig, vaknade tjugo i åtta av att telefonen ringde och kunde inte somna om så får väl lägga mig i tid ikväll ;)

Ha det bäst!
Malin

1 kommentarer

Anonym

30 May 2010 16:43

Fin blogg, och fin design för den delan också! ;-)

Jag har nyss fått bloggsvar, så skulle bli jätteglad om du eller någon annan frågade mig något!

ALLA som frågar mig något, minst 1 fråga blir länkad i kvällens inlägg! Tack i förväg!

http://lholipop.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej