Tjenare!

Måndagen gjord, najs!
Nu sitter jag här och firar med en kopp te (blev beroende av det i England hehe). Idag har jag varit i skolan och sen är det bara hem och äta & träna. Det var så kallt att klubbträningen var inställd men då gav jag och Louise oss ut på ett pass skidor istället. Tre varv på elljusspåret blev det till slut och lär ha träningsvärk lite här och där imorgon om jag känner min kropp rätt ;)

En bild från förra vintern när vi stilade oss på skidor ;)


Nu ska jag se om jag kan få in bilderna från England på facebook och sedan blir det sängen. Är rätt trött för satt uppe och idiotpluggade igår eftersom jag hade fått för mig att våran engelska bok skulle vara utläst till på onsdag. Så jag läste ca 100 sidor igår kväll i ren panik och så fick jag reda idag på att det var till NÄSTA onsdag. Suck, ibland blir man trött på sig själv. I alla fall om man heter Malin Strand.

Pusshej
Potatismalin

2 kommentarer

Victoria

30 Nov 2010 12:17

Sv: Haha precis ;) Längdskidor=träningsvärk, tror aldrig jag undgått att få det efter att åkt :Phaha kramar

Malin

30 Nov 2010 20:56

Precis... Kan meddela att mina ljumskar gör mig medveten om att jag åkte igår haha :P Kram

Kommentera

Publiceras ej