Tjo!

Hade tänkt vara seriös och blogga från datorn ikväll med bild och grejer men efter 20 minuters väntande på att min sega dator skulle ladda gav jag upp. Tar det en annan dag helt enkelt :)

Har väntat tillräckligt idag ändå, spenderade nämligen hela eftermiddagen hos polisen... Nu blev ni nyfikna va? :) Den (tråkiga?) anledningen var dock att jag skulle fixa nytt pass inför påsk. När vi kom var det på nummer 47 i kön och vi fick 71... Kul eller vad? :D Men 95 minuter senare fick jag i alla fall ta mitt kort, fingeravtryck och skriva namnteckning. Tjoho.
Annars idag har jag varit i skolan & sen tränat intervaller på motionscykel. Status vaden? Jo, den är kvar - det kan jag lova. Är inte så farligt längre, tror det var någon form av överansträngnings-kramp. Har haft liknande förut. Men man kan inte vara nog försiktig så morgondagens träning återstår att se.

Men nu: Sängen!
Sov gott!

1 kommentarer

Emelie

29 Mar 2011 22:22

Det är klart att polisen har tagit in dig! Det är nog olagligt att vara så söt som du är snygging! :D <3

Kommentera

Publiceras ej